برخی از مدارس اردبیل غیر حضوری شد

برخی از مدارس اردبیل در روز سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ به دلیل برودت هوا و کاهش دما در این استان غیرحضوری شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دلیل برودت هوا و افت شدید دما در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح  به‌صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد. همچنین در نیر و نمین نیز دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیر حضوری خواهند بود. ضمنا کلیه آموزشگاه‌های علمی آزاد(کنکور و تقویتی)، مراکز برگزاری آزمون و آموزشگاه‌های  زبان‌های خارجه (وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان) در زمان تعطیلی مدارس متوسطه موظف به رعایت تعطیلات فعالیت‌های حضوری هستند. پایان پیام/۳۸۸۶/
مدرسه غیرحضوری
22:34 - 2 بهمن 1402

2 بازنشر
107 بازدید



1 پاسخ