مترو پرند با حضور رئیسی به بهره برداری رسید

مترو پرند با حضور رئیس جمهور، شهردار تهران و دیگر مسئولان امروز به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مترو پرند صبح امروز پنج شنبه 9 آذر ماه با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و علیرضا زاکانی شهردار تهران و دیگر مسئولان به بهره برداری رسید. آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به منظور بهره‌برداری از دو طرح عمرانی دولت مردمی با طی مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند با قطار شهری، از متروی این شهر به صورت رسمی بهره‌برداری کرد.     رئیس جمهور در قطار مترو پرند گفت: این انتظار ۱۸ ساله مردم به سر آمد، گزارشی که سال گذشته من دریافت کردم، پیشرفت کار یک درصد در سال بوده در سال گدشته، شهرداری تهران قرارگاه سازندگی و همکاران ما در پرند تلاش کردند تا وعده محقق شود. وی گفت: پرند ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و مترو می‌تواند در تسهیل سفرهای مردم تاثیر مهمی داشته باشد، قرار بود یک خط  به طول ۲۰ کلیومتر افتتاح بشود اما در واقع این خط ۲ برابر و به طول ۴۰ کیلومتر رسید. به گفته فرماندار رباط کریم، افتتاح 4381 واحد مسکن مهر، افتتاح پروژه‌های پایگاه اورژانس، پارک، پایگاه سلامت و مسجد از دیگر برنامه های حضور رئیس جمهور است. پایان پیام/
ب
09:24 - 9 آذر 1402

1 بازنشر
111 بازدید



1 پاسخ