۴ کوهنورد سنندجی مفقود شده در کوه‌های شاهو پیدا شدند

۴ کوهنورد سنندجی که دیروز در کوه‌های شاهو مفقود شده بودند ساعت 6 صبح امروز پیدا شدند و حال هر چهار نفر خوب است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با اعلام گرفتاری چهار کوهنورد سنندجی در کوه‌های شاهو بین استان‌های کردستان و کرمانشاه، اکیپ امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه برای کمک به آنان اعزام می‌شود. ساعت 18 عصر روز جمعه جدای از هلال احمر، گروه‌های کوهنوردی و مردمی از شهرستان‌های روانسر و جوانرود هم بصورت خودجوش برای کمک به این کوهنوردان به منطقه می‌روند. شکستگی پای یکی از اعضای گروه کوهنوردی به نام هیمن ساعدی و صعب‌العبور بودن منطقه موجب شده بود که کوهنوردان نتوانند از مسیر برگردند که در نهایت ساعت 6 صبح امروز توسط هلال احمر و مردم نجات پیدا می‌کنند.  حال عمومی تمامی کوهنوردان خوب گزارش شده است. فرماندار شهرستان سنندج  در تماس تلفنی از افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران و هلال احمر کرمانشاه برای کمک به این کوهنوردان سنندجی قدردانی کرد. انتهای پیام/2330/74
کوهنوردی
09:41 - 4 آذر 1402

2 بازنشر
49 بازدید



1 پاسخ