بازدید وزیر کشور از مناطق سیلزده غرب مازندران
احمد وحیدی و هیات همراه صبح امروز پنج شنبه در فرودگاه نوشهر مورد استقبال حسینی پور استاندار مازندران، توکلی معاون استاندار، شمس الدین حسینی و محسنی بندپی نماینده مردم غرب مازندران در مجلس، چالوس و کلاردشت، و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد وحیدی و هیات همراه صبح امروز پنج شنبه در فرودگاه نوشهر مورد استقبال حسینی پور استاندار مازندران، توکلی معاون استاندار، شمس الدین حسینی و محسنی بندپی نماینده مردم غرب مازندران در مجلس، چالوس و کلاردشت، و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی قرار گرفت. وزیر کشور در نخستین ساعات حضور در مازندران، با همراهی استاندار مازندران و نمایندگان مجلس، وارد کلارآباد شد و از پل اصلی شهر کلارآباد و سایر مناطق سیل زده بازید کرد. در این بازدید، شمس الدین حسینی و محسنی بندپی نمایندگان مردم غرب استان در مجلس و معاونین استاندار نیز حضور داشتند. حضور در شهرستان های عباس آباد و چالوس و بازدید از دیگر مناطق سیل زده، دیگر برنامههای احمد وحیدی وزیر کشور است. وزیر کشور در بدو ورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر، بازدید از مناطق سیل زده مازندران و بررسی اوضاع مناطق است. وی افزود: گویا سیل اخیر، خساراتی به چند شهرستان مازندران وارد کرد و نگرانی هایی به وجود آورد که نیاز به بررسی و اتخاذ تصمیماتی عاجل دارد. ️لازم به ذکر است وزیر کشور پس از ورود به مازندران بلافاصله به مناطق سیلزده رفت و در ابتدا از پل سیل زده (پلنگ آبرود) کلارآباد بازدید کرد و پس از گفت و گو با مسئولان منطقه در جریان مسائل این پل قرار گرفت. سپس دستورات لازم جهت تقویت و بازسازی این پل داده شد. ️ قرار است وزیر کشور به بازدید از دیگر بخشهای آسیبدیده، بپردازد.
08:51 - 9 November 2023