افزایش قربانیان انفجار گاز به 8 نفردر سوسنگرد
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش فوتیهای حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در سوسنگرد به هشت نفر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عارف شرهانی اصل سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای گلبهار سوسنگرد که ساعت ۷:۰۵ امروز (۱۹ مهرماه) رخ داد، اظهار کرد: فوتیهای حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در سوسنگرد به هشت نفر رسید. وی در ادامه افزود: در پی این حادثه یک نوزاد دختر دو ماهه، پنج زن ۳۰، ۴۰ و ۴۵ ساله و دو مرد حدود ۴۰ ساله جان باختند. سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اعزام پنج دستگاه آمبولانس و استقرار یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه تا پایان این بحران، افزود: همچنین در این حادثه دو پسر بچه ۶ و ۱۲ ساله، یک دختر بچه پنج ساله و یک زن ۶۰ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستانهای آیتالله طالقانی و گلستان اهواز انتقال یافتند. پایان پیام/
13:21 - 19 مهر 1402