پلمب واحد غیرمجاز دندانپزشکی در اصلاندوز

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز گفت: یک واحد غیرمجاز دندانپزشکی در اصلاندوز پلمب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر پناهی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان، یک واحد غیرمجاز دندانپزشکی در اصلاندوز، شناسایی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد. وی افزود: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیرنظر متخصص مربوطه انجام شود. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز گفت: هم‌شهری‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند. پایان پیام/
پلمب
11:51 - 11 مهر 1402

2 بازنشر
46 بازدید



1 پاسخ