واردات 560کیلوگرم شمش طلای استاندارد از گمرک تبریز
گمرک ایران اعلام کرد: در ۵ ماهه سالجاری ۴ تن و ۱۰۴ کیلو گرم شمش طلای استاندارد به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۳۷۶ هزار دلار وارد کشور شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ، واردات شمش طلا با اختصاص ۱.۱ درصد از ارزش کل واردات کشور در ۵ ماهه سال جاری رتبه نهم اقلام عمده کالاهای وارداتی کشور را به خود اختصاص داد. این گزارش در خصوص عمده واردات شمش طلا به کشور به تفکیک گمرکات در ۵ ماهه سالجاری می افزاید: در این مدت ۲ تن و ۲۷۶ کیلوگرم شمش طلا از گمرک فرودگاه امام (ره) وارد کشور شد، بهطوریکه ۵۵ درصد از واردات شمش طلا از این گمرک ترخیص شده است. گمرک باشماق و تبریز به ترتیب با واردات یک تن و ۱۶۷ کیلوگرم و ۵۶۰ کیلوگرم در رتبههای بعدی قرار گرفتند. گزارش فارس حاکی است، بنابراین گزارش هیأت دولت در آذرماه سال گذشته مصوب کرد تا تسهیلاتی برای واردات شمش طلا برقرار شود، پس از این مصوبه واردات شمش طلا به کشور آغاز شد. پایان پیام/۶۰۰۰۱/س
16:32 - 11 شهریور 1402