فرمانده مرزبانی فراجا: تاکنون خروج غیرقانونی از هیچ یک از مرزهای شش‌گانه نداشته‌ایم

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: تاکنون خروج غیرقانونی از هیچ یک از مرز‌های شش گانه نداشته ایم.
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا طی بازدید از مرز مهران گفت: تاکنون خروج غیرقانونی از هیچ‌یک از مرز‌های شش‌گانه نداشته ایم.  وی افزود: از ساعت ۲۴ تا اکنون ۱۱۹ هزار زائر از مرز مهران به عراق تردد کرده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش داشته است.  فرمانده مرزبانی فراجا یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۳۷ هزار نفر از مرز خارج شدند.  به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، از مجموع تردد زائران در مرز‌های شش‌گانه، ۶۰ درصد تردد‌ها در مرز مهران بوده‌است.   پایان پیام/
پیاده روی اربعین مرز خسروی گذرنامه
10:46 - 6 شهریور 1402

2 Reposts
55 Views


1 Reply