کشف ۱.۵ تن مواد مخدر و ۸ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی در هرمزگان
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: در ۵ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۱.۵ تن مواد مخدر و بیش از ۸ میلیون لیتر سوخت قاچاق در آبهای هرمزگان کشف شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان صبح امروز در گفتوگویی رسانهای عنوان داشت: در ۵ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۱.۵ تن کشف مواد مخدر در سطح دریا و سواحل هرمزگان داشتهایم. وی میزان کشفیات سوخت را نیز در این مدت ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر عنوان کرد. به گفته فرمانده مرزبانی هرمزگان، در سال گذشته نیز ۲۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شده است. سردار اسماعیلی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت اهمیت ویژهای دارد و مرزنشینان باید بدانند که خرید و فروش غیرمجاز سوخت ضربهای به اقتصاد ملی است و رسانهها در تبیین این مساله نقش اساسی دارند. پایان پیام/
12:00 - 22 مرداد 1402