دستگیری ۱۸۶ سارق در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفت: با تلاش‌های ماموران و اقدامات اطلاعاتی، ۱۸۶ سارق اماکن خصوصی، خودرو، محتویات خودرو، کابل و تجهیزات مخابراتی دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی وقوع سرقت در شهرستان رباط‌کریم، طرح‌های انتظامی و امنیت محله محور از ابتدای تیرماه به مرحله اجرا درآمد. وی در ادامه افزود: با تلاش‌های ماموران و اقدامات اطلاعاتی، ۱۸۶ سارق اماکن خصوصی، خودرو، محتویات خودرو، کابل و تجهیزات مخابراتی دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه متهمان پس از روبروشدن با دلایل و شواهد به ۱۵۳ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: با تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. پایان پیام/
دستگیری
11:02 - 30 تیر 1402

2 بازنشر
28 بازدید



1 پاسخ