«مانه» دهمین شهرستان خراسان‌شمالی شد

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسا‌ن‌شمالی گفت: با تصویب هیئت دولت بخش «مانه» پس از ۱۵ سال به شهرستان ارتقا یافت.
محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: با تصویب هیئت دولت، شهرستانی به نام «مانه» در خراسان‌شمالی ایجاد شد. وی گفت: شهرستان مانه پس از پیگیری‌های متعدد در دستور کار هیئت دولت قرارگرفت و در نهایت با تفکیک شدن از شهرستان مانه و سملقان ایجاد شد. نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی افزود: با این مصوبه در سال جدید پس از شهرستان بام‌وصفی آباد این دومین شهرستانی است که در دولت مردمی در خراسان شمالی ایجاد شده است. رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی بیان داشت: ایجاد شهرستان‌های جدید باعث رشد و ارتقا کمی و کیفی بخش‌های مختلف استان خواهد شد. گفتنی است با این مصوبه هم‌اکنون خراسان شمالی ۱۰ شهرستان دارد. پایان پیام/آ
محمد وحیدی نماینده بجنورد
12:29 - 31 خرداد 1402

2 بازنشر
31 بازدید



1 پاسخ