استعفای 5 مدیر استان مرکزی برای شرکت در انتخابات
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی از استعفای 5 نفر از مدیران استانی به منظور شرکت در انتخابات مجلس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت قانونی استعفای مدیرانی و مسوولانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، 5 نفر از مدیران و ردههای مسئولیتی استعفای خود را تقدیم کردهاند. وی افزود: از مجموع پنج نفر دو نفر از مدیران در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان وخنداب، یک نفر در خمین و ۲ نفر در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از سمت خود استعفا دادهاند. معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی برگزاری انتخاباتی سالم وباشکوه را از مهمترین اولویتهای استان در زمان برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: اطلاعرسانی و زمینهسازی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه باید در دستور کار برگزار کنندگان انتخابات قرار گیرد. وی تاکید کرد: تمام هدف و تلاش مسوولان استان این است که انتخاباتی سالم برگزار کرده و از آرای مردم به درستی حفظ و حراست کنند. نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه هفتم تیر گفت: برنامههای گرامیداشت حادثه هفت تیر باید در شهرهای محلات، اراک و آشتیان به صورت استانی و به صورت ویژه برگزار شود. وی خاطرنشان کرد: ایران در حالی از سوی استکبار و آمریکا به عنوان تروریست خوانده میشود که خود از بزرگترین قربانیان ترور بوده و بسیاری از نخبگان این کشور قربانی ترور شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استان مرکزی با اشاره به اینکه شهدای هفتم تیر مصادق بارزی از مظلومیت ایران است، گفت: حادثه هفتم تیر حادثه دردناکی بود که در آن 72 تن از یاران انقلاب به شهادت رسیدند نظری همچنین تاکید کرد: برنامههای عید غدیر باید به شکل مردمی برگزار شود. سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز گفت: صدا و سیما و رسانهها باید با انتشار اخبار خوب در راستای فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و امید آفرینی در جامعه بکوشند. وی افزود: رسانهها با تولید محتوای امیدآفرین نشاط و شادی را به جامعه تزریق کنند. پایان پیام/.
13:23 - 29 خرداد 1402