وزیر ارشاد از نگارخانه سنندج بازدید کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به کردستان ابتدا از نگارخانه ارشاد سنندج بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نگارخانه سنندج اظهار داشت: هیچ جا برای ما کردستان نمیشود و نسبت به اهل فرهنگ و هنر کشور به ویژه کردستان عشق و علاقه خاصی داریم. وی افزود: با توجه به اهمیت یادواره شهدای بانه برای حضور در این یادواره در استان کردستان حاضر شدم و با وجود اینکه سفر کاری داشتم اما از هیات جدا شدم چراکه بر خود واجب دانستم اینجا حضور داشته باشم. اسماعیلی ابراز امیدواری کرد، سفرش منشا خیر و برکت برای استان فرهنگی کردستان باشد. وی عنوان کرد: امسال در هر کدام از شهرهای کردستان که برگزاری تئاتر خیابانی به تصویب برسد وزارت فرهنگ حامی و پشتیبان این برنامهها خواهد بود. دیدار با استاندار کردستان، بازدید از تالار مرکزی سنندج و حضور در یادواره کشوری شهدای 15 خرداد 63 بانه از دیگر برنامههای سفر وزیر ارشاد به کردستان است. انتهای پیام 2330/72
12:26 - 25 خرداد 1402