آغاز راهپیمایی 22 بهمن در هرمزگان/ حماسه‌ای دیگر بر کرانه خلیج فارس

دوباره به روز حماسه رسیده‌ایم و در شکوه آغاز 45 سالگی انقلاب اسلامی، مردم هرمزگان بر کرانه خلیج فارس در 22 بهمن دیگری راهپیمایی استقلال و عزت و آزادی به پا کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از جای جای هرمزگان سربلند در جنوبی‌ترین نقطه از ایران اسلامی، مردم دریادل دیار شرجی و حرا به شکوه 44 سالگی انقلاب اسلامی و آغاز سال چهل و پنجم، در 22 بهمنی دیگر به خیابان‌ها آمده و فریاد استقلال و عزت طلبی و آزادی سر داده‌اند. از بشاگرد تا جاسک و پارسیان و بستک و قشم از حاجی‌آباد تا میناب و رودان و بوموسی، امروز صحنه جوشش غرور آفرینی مردمی است که دل خویش را با ولایت گره زده و با وجود تمامی کمبودها، بر سر آرمان شهیدان و امام شهیدان، استوارانه ایستاده‌اند. امروز خلیج فارس بار دیگر عظمت مردمی را خواهد دید که تاریخ سازند و تاریخ این سیل عظیم جوشش ملت انقلابی ایران را در جوار آبهای خلیج فارس و دریای عمان ثبت دوباره‌ای خواهد کرد. انتهای پیام/
22 بهمن
09:24 - 22 بهمن 1401

2 بازنشر
49 بازدید



1 پاسخ