آب و برق چند روستای شهرستان اردل وصل شد

فرماندار شهرستان اردل گفت: آب ۲ منطقه روستای شلیل و برق چند روستای دشتک‌، آلیکوه و دیناران امروز وصل شد.
یعقوب شکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جاده‌های اصلی شهرستان اردل باز و تنها جاده «بیابان دره» مسدود است که بازگشایی آن به فردا موکول می‌شود اما مردم می‌توانند از جاده جایگزین عزیزآباد تردد کنند. فرماندار شهرستان اردل افزود: آب ۲ منطقه روستای شلیل و برق چند روستای دشتک‌، آلیکوه و دیناران نیز امروز وصل شد. وی ادامه داد: چند تیر برق امروز در روستای آلیکوه، کوران‌آباد و نِسیاق شکسته بود که کارکنان اداره برق در تلاش هستند و تا ۲ ساعت آینده برق را وصل می‌کنند. شکوهی بیان داشت: تنها جاده‌های اصلی برف‌روبی شده و به علت کمبود تجهیزات برای مسیرهای روستایی هنوز اقدامی صورت نگرفته است. وی افزود: حجم بارش در شهر دشتک زیاد است اما تنها یک بیل برای برف‌روبی موجود است. فرماندار شهرستان اردل در پایان گفت: همه نیروهای انسانی و تجهیزات در حال تلاش هستند و به علت حجم بالای برف خدمات‌دهی کند شده است اما از تلاش دست برنداشته‌ایم. پایان پیام/ ۶۸۰۳۶
برق برف
15:56 - 12 بهمن 1401

1 إعادة النشر
16 من المشاهدات


1 الإجابة