پیشرفت 80 درصدی مخزن دو هزار مترمکعبی ذخیره آب در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب چوار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب شرب شهرستان چوار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.  وی افزود: مخزن ۲ هزار مترمکعبی بتنی ذخیره آب شرب برای شهر چوار، سلطان آباد، بهمن آباد و روستاهای حومه در جهت رفع تنش آبی این شهرستان و با اعتباری حدود ۸ میلیارد ریال از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اشاره به اینکه جهت تکمیل این پروژه از لوله های فولادی با قطر ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی متر به طول ۱۳ کیلومتر استفاده شده است گفت: در تلاش هستیم با اتمام مراحل کاری باقی مانده، این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد. وی افزود: لازم به ذکر است با بهره برداری از این مخزن، مشکل کم آبی شهرستان چوار تا حدودی مرتفع خواهد شد که امیدواریم با اجرا و تکمیل سایر پروژه ها، مشکل کم آبی این شهرستان را برای همیشه مرتفع کنیم. این مقام مسئول در ادامه گفت: هدف از افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب در چوار را ایجاد پشتیبانی ذخیره ای مناسب و جلوگیری از افت فشار شبکه در زمان پیک مصرف است.  ناصری در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه آبفای استان ایلام در جهت کسب رضایت مردم و رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب بوده، در این راستا نیازمند حمایت و رعایت الگو مصرف از سوی هم استانی های گرامی نیز هستیم. پایان پیام/
مخزن آب
22:17 - 16 دی 1401

2 بازنشر
27 بازدید



1 پاسخ