روایت پلمب و فک پلمب مدارس محمد شهر کرج
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از فک پلمپ ۲ مدرسه پلمپ شده در محمدشهر کرج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، زیر سایه کمبود سرانه آموزشی در استان پرتراکم البرز و نواحی آن، روز گذشته داستان پلمب دو مدرسه در منطقه محمد شهر کرج سر و صدای رسانههای به پا کرد. گفته میشود در چهار دهه گذشته فردی خیر اقدام به ایجاد مدرسه در زمین دو هزار متری خود کرده و مدارس را به آموزش و پرورش اهدا کرده است. حالا چند سالی است که وارثین آن اراضی از طریق واخواهی، خواستار بازپس گیری از مدارس و زمین خود هستند، طی این سالها روند فعالیت مدارس نیز با مشکل مواجه بود که البته نگرانی و اعتراض والدین دانش آموزان را نیز به دنبال داشت. روایت یاد شده مربوط به مدارس دبستان دخترانه «میثم تمار» و دبستان «شهید محمد پرورش» در منطقه محمدشهر کرج با مدیریت آموزش و پرورش ناحیه سه کرج است. غفور قاسم پور، فرماندار کرج، در این خصوص در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: این ۲ دبستان شهید محمدپرورش و میثم تمار در محمدشهرکرج بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان و با دستور دادگستری فک پلمپ شد و بمدت یکسال مهلت داده شد تا دانش آموزان بتوانند به تحصیل ادامه دهند. وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش نیز موظف شده است در طول این یکسال نسبت به تعیین تکلیف این مدارس اقدام کند. قاسم پور در پایان از همکاری مالکین مدارس و دستورهای ریاست دادگستری استانالبرز وشهرستان کرج تشکر وقدردانی کرد. انتهای پیام/ج
10:48 - 11 مرداد 1401