ادامه عملیات نجات دو محبوس شده در معدن کرومیت/بیل مکانیکی نجات‌گر هم زیر آوار ماند

فرماندار ارزوئیه گفت: به‌دلیل ریزش بالای معدن کرومیت بیل مکانیکی که برای رهاسازی دو محبوس شده در زیر آوار فعال بود، هم زیر آوار گرفتار شد و وضعیت دو نفر هنوز مشخص نیست.
اسماعیل‌کاخ فرماندار ارزوئیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی ریزش معدن کرومیت منطقه چیل‌آباد بلافاصله تیم‌های امداد هلال‌احمر، اورژانس و ستاد بحران فرمانداری در محل حاضر شدند و یک نفر از کارگران را رهاسازی کردند. وی ادامه داد: دو نفر از کارگران متأسفانه محبوس هستند و بیل مکانیکی که برای رهاسازی در حال عملیات بود به‌دلیل ریزش زیاد زیر آوار است و در حال تلاش هستیم از تجهیزات سطح شهرستان و شرکت‌های اطراف بیل مکانیکی و بلدوزر تأمین کنیم که بتوانیم دو نفر کارگر را رهاسازی کنیم. فرماندار ارزوئیه گفت: به‌دلیل وضعیت موجود، وضعیت سلامت و زنده بودن دو محبوس شده مشخص نیست. انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب
ریزش معدن
17:39 - 30 تیر 1401

2 بازنشر
38 بازدید



1 پاسخ