واژگونی اتوبوس محور کوهدشت- مشهد دو فوتی و 10 مصدوم بر جا گذاشت
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از واژگونی اتوبوس محور کوهدشت-مشهد و فوت دو نفر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حادثه واژگونی اتوبوس در محور کوهدشت - مشهد ، ساعت دو، ابتدای حوزه راهداری استان مرکزی در محور بروجرد - اراک اتفاق افتاد. به گفته فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی سازمان راهداری، در این سانحه دو نفر فوت کرده و ۱۰ نفر از مصدومان نیز راهی بیمارستان شدند. وی افزود: راننده به علت مشاهده نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس پس از عبور از چندین سرازیری، سعی در توقف آن کرد که در انتهای شیب راه با خاکریز برخورد میکند و در نتیجه اتوبوس واژگون شد. مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به حضور ۵۷ سرنشین اتوبوس، اظهار کرد: از این تعداد سه نفر راننده و دو نفر خدمه و بقیه مسافر بودند، ضمن اینکه اتوبوس ۴۴ صندلی داشته و بقیه سرنشینان، با توجه به گزارش های استانی، کودک بوده اند که بلیتی هم بابت آنها فروخته نشده است. مهریاری تصریح کرد: متاسفانه پاسگاههای بین راهی استان لرستان هم این موضوع را کنترل نکرده اند و اعمال قانون نشده و تاییدیه حرکت اتوبوس صادر شده است. انتهای پیام/
13:47 - 15 تیر 1401