ساختمان سابق استانداری هرمزگان هنرستان میشود
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ساختمان قدیم استانداری هرمزگان برای راهاندازی 2 هنرستان جوار پالایشگاه نفت بندرعباس و کارخانه فولاد هرمزگان تخصیص یافت.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل در گفتوگوی رسانهای تصریح کرد: استانداری هرمزگان در راستای حمایت از توسعه آموزشهای فنی و مهارتی جهت ایجاد اشتغال پایدار در استان، فضای ساختمان قدیم استانداری را به ایجاد هنرستان اختصاص داد. وی افزود:در همین راستا هنرستانهای جوار پالایشگاه نفت بندرعباس با رشتههای مکاترونیک و صنایع شیمیایی و هنرستان جوار کارخانه فولاد هرمزگان با رشتههای متالوژی و ماشین ابزار از مهر ۱۴۰۱ در این فضا راهاندازی میشوند. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان دیدگاه سازنده و تعاملی مسوولین به آموزش و پرورش را عاملی برای پیشرفت علمی و تربیتی دانش آموزان دانست و ادامه داد: این حمایتها، تضمینی در راستای ساختن آیندهای آباد برای هرمزگان به دست فرزندان این سرزمین است. به گزارش فارس، این نخستین باری است که در استان هرمزگان رشتههای مکاترونیک و متالوژی راهاندازی خواهد شد. انتهای پیام/۸۸۰۵۰
07:27 - 16 خرداد 1401