تیراندازی در پتروشیمی دهلران یک مجروح بر جای گذاشت

فرماندار دهلران گفت: تیراندازی افرادی ناشناس به گشت پتروشیمی در دهلران یک مجروح بر جای گذاشت.
لطیف صادقی فرماندار دهلران صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بامداد سه شنبه نیروهای حراست پتروشیمی دهلران در محیط کار در حال گشت زنی بودند که توسط افراد ناشناس و با اسلحه ساچمه زنی خودروی آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است افزود: فرد مجروح بلافاصله به مرکز درمانی دهلران منقل و جهت مداوا به استان اعزام شده است. فرماندار دهلران بیان کرد: فرد مجروح ۳۹ ساله از پرسنل حراست پتروشیمی دهلران است که به علت تیراندازی از ناحیه گونه و دست چپ آسیب دیده است. صادقی گفت: جهت ادامه اقدامات درمانی و ویزیت جراح فک و صورت ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه به مرکز درمانی امام خمینی (ره) ایلام اعزام شد. انتهای پیام/ی
مجروح2
09:56 - 3 خرداد 1401

2 بازنشر
49 بازدید



1 پاسخ