پروژه آزادراه مراغه - هشترود با تزریق ۶۰۰ میلیارد تومان زیر بار ترافیک می‌رود

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس، گفت: به زودی با تزریق ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آزادراه مراغه هشترود، ۴۸ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک می‌رود.
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، علی علیزاده، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در سلسله بازدیدهای میدانی خود از پروژه عمرانی آزادراه مراغه- هشترود خبر از تزریق قریب‌الوقوع ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح خبر داد. وی با حضور در محل پروژه و تقاطع غیرهمسطح، شایعه مخالفت سازمان مدیریت و برنامه.ریزی با تسهیلات بانکی به این پروژه را کذب محض خواند و گفت: در دیداری که هفته قبل با دکتر میرکاظمی داشتم، موافقت وی با تخصیص تسهیلات بانکی برای تکمیل ۴۸ کیلومتر از این آزادراه ابلاغ شد و به زودی با انجام تشریفات اداری مبلغ چهار صد میلیارد تومان به این پروژه تخصیص خواهد یافت. این نماینده مجلس در دوره یازدهم، افزود: با افزوده شدن سهم قرارگاه خاتم و نیز بانک سپه این مبلغ به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. علیزاده در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهندسین قرارگاه عاشورا ادامه داد: قرارگاه خاتم حتی در فصل سرما نیز کار را تعطیل نکرده و در این فرصت به تامین مصالح مورد نیاز همت گماردند تا در فصل کاری تکمیل و اجرای پروژه سرعت بیشتری به خود گیرد. وی، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل و بهره‌برداری از ۴۸ کیلومتر از این آزادراه حوادث جاده‌ای در مسیر کنونی به طور موثری و قابل توجه کاهش یافته و امنیت تردد مسافران تامین شود. انتهای پیام/۶۰۰۰۷/س
علی علیزاده نماینده مردم مراغه
17:04 - 15 فروردین 1401

2 بازنشر
16 بازدید



1 پاسخ