بسیج و سپاه اردبیل پای کار مردم در برف سنگین گرمی و انگوت

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از استفاده ظرفیت بسیج و سپاه در راستای رفع مشکلات حاصل از برف سنگین در گرمی و انگوت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان انگوت اظهار کرد: همه توان و ظرفیت بسیج و سپاه را برای بازگشایی راه‌های روستایی و خدمت‌رسانی به اهالی شریف روستاهای شهرستان انگوت و گرمی به کار می‌گیریم. وی افزود: چهار دستگاه ماشین‌آلات سنگین مهندسی با تمام توان در راه‌های روستایی موران و انگوت برای بازگشایی راه‌های روستایی تلاش خواهند کرد. فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعم از نان و آب‌معدنی توسط نواحی مقاومت بسیج در شهرستان‌ها انجام می‌گیرد و از روز گذشته توزیع نان در روستاهای درگیر برف در شهرستان‌های گرمی و انگوت شروع شده است.   سردار محمدی اصل بیان کرد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده، امروز و فردا به شهرستان‌های انگوت و گرمی خواهد رسید و توسط گروه‌های جهادی و حوزه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شود. وی بیان کرد: تا بازگشایی کامل راه‌های روستایی و حل و فصل کامل مشکلات به وجود آمده بسیج و سپاه در کنار مردم خواهد بود. فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج پاره تن مردم است و در تمام شرایط سخت در کنار مردم بوده است و در شرایط به وجود آمده در شهرستان‌های گرمی و انگوت نیز در کنار مردم خواهد بود.   انتهای پیام/۳۴۶۳/
سردار محمدی اصل
20:30 - 23 مارس 2022

2 بازنشر
28 بازدید



1 پاسخ