تجاوز چاه های غیرمجاز به حریم منابع آب شرب شهرستان نیشابور

مدیرعامل آب و فاضلاب نیشابور از تجاوز چاه های غیرمجاز به حریم منابع آب شرب در برخی روستاهای این شهرستان خبرداد.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، علیرضا اخویان  خاطرنشان کرد: این چالش باعث کاهش آبدهی چاه های شرب شهرستان شده است. وی در ادامه گفت: کسری آب  نیشابور ۶۰۰ لیتر بر ثانیه است که با دریافت ۱۰۰میلیارد ریال وام  و حفر و احیای ۲۰حلقه چاه، ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهرستان اضافه شده است. اخویان همچنین با اشاره به معضل انشعابات غیر مجاز به ویژه باغ ویلاها افزود: به منظور برقراری عدالت، تعرفه باغ ویلاها به کد اقامتگاه تغییر یافت و انشعابات غیرمجاز هم قطع شد.   انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹
چاه
16:15 - 20 آذر 1400

1 بازنشر
22 بازدید



1 پاسخ