برخورد سمند با خاور در محور فریمان به تربت جام حادثه آفرید

رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام از امدادرسانی نجاتگران امداد و نجات پایگاه بین شهری خرم‌آباد یادمان شهید فیاض به حادثه برخورد سمند با خاور خبر داد.
سعید شیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: حادثه برخورد سمند با خاور در محور ترانزیت فریمان به تربت جام مقابل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید فیاض این جمعیت در هجدهم آبان ماه سه مصدوم بر جای گذاشت. رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام افزود: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خرم‌آباد بلافاصله پس از مشاهده این حادثه ضمن هماهنگی و اعلام به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، به محل حادثه اعزام شد. وی گفت: بر اثر این حادثه یک تن از سرنشینان خودرو سمند و دو سرنشین خودروی خاور مصدوم شدند. شیری تصریح کرد: تیم امداد و نجات هلال احمر بلافاصله پس از حضور ضمن ارزیابی مصدومین نسبت به ایمن‌سازی محیط اقدام کردند و با توجه به نشت بنزین از خودروی سمند و احتمال انفجار نسبت به حضور آتش‌نشانی شهر نصرآباد هماهنگی لازم را به عمل آوردند. رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام تشریح کرد: مصدومین حادثه پس از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی یک نفر از مصدومین توسط خودروی آمبولانس هلال احمر و دو نفر دیگر توسط اورژانس به مرکز درمانی سجادیه تربت جام اعزام شدند. انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱
تصادف
16:55 - 18 آبان 1400

1 بازنشر
15 بازدید



1 پاسخ