دغدغه نماینده ولیفقیه برای گازرسانی به لوداب/ گازرسانی تا پایان سال انجام میشود
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار گازرسانی به منطقه لوداب بویراحمد تا پایان سال انجام میشود.
رحمن خادم در گفتوگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص پروژه گازرسانی به لوداب گفت: کار گازرسانی به لوداب تا حد خوبی پیش رفته و تنها کارهای تکمیلی مانده که پروژه را به مناقصه گذاشتیم و تلاش میکنیم تا پایان سال به اتمام برسد. مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته گذشته آیتالله حسینی نماینده ولیفقیه به لوداب سفر داشته و پیگیر پروژه گازرسانی به این منطقه بود کمتر از یک ماه پیمانکار مشغول به کار میشود. وی بیان کرد:علاوه بر لوداب، پروژههای دیگری در دست گازرسانی است که گازرسانی به ۵۰ روستا از جمله پروژهها است. انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر
10:29 - 5 آبان 1400