لغو دورکاری کارمندان ادارات تهران از سه‌شنبه/ معلمان استان همچنان دورکارند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از لغو دورکاری کارمندان ادارات دولتی استان تهران و تداوم دورکاری معلمان از فردا ۲۷ مهرماه خبر داد.
غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تهران با اشاره به لغو دورکاری از فردا (۲۷ مهرماه) در استان تهران گفت: از فردا - سه شنبه - تمامی دستگاه ها دورکاری‌شان لغو و ساعت کاری از ۷و ۳۰ دقیقه تا ۱۴و۳۰ دقیقه خواهد بود. وی افزود: بیش از ۸۵ درصد کارکنان دولت در استان تهران دوز اول و ۴۵ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند. عباس پاشا تاکید کرد: برای صیانت از سرمایه انسانی و حفظ سلامت کارکنان در ادارات درخواست می شود مابقی کارکنان نیز به‌موقع و هرچه زودتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند. بی تردید رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستور کار قرار داشته باشد و از هرگونه عادی انگاری پرهیز شود. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد:‌لغو این دورکاری شامل حال معلمان نمی‌شود و فقط شامل حال کارمندان ادارات دولتی استان تهران است. انتهای پیام/س
عباسی پاشا
19:42 - 26 مهر 1400

2 بازنشر
18 بازدید



1 پاسخ