خسارتی از توفان شاهین به زیرساخت‌های بندری و شناورهای هرمزگان گزارش نشده است

مدیریت بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: خسارتی از توفان گرمسیری شاهین به زیرساخت‌های بندری و شناورهای هرمزگان گزارش نشده است.
حمیدرضا محمدحسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: گزارشی از آسیب توفان حاره‌ای شاهین به تأسیسات و زیرساخت‌های بندری و شناورهای صیادی و تجاری مستقر در سواحل و بنادر هرمزگان نداشته ایم. وی افزود: جهت توفان حاره‌ای به سمت سواحل جنوبی دریای عمان گردش کرده است. مدیریت بنادر و دریانوری شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان این که همچنان واحدهای امداد و نجات دریایی و بنادر شهرستان جاسک و سیریک در وضعیت آماده‌باش قرار دارند، خاطرنشان کرد: همچنان آبهای دریای عمان متلاطم است و مجوز خروج برای شناورها از بنادر شرقی استان صادر نمی‌شود. انتهای پیام/ 88055
بندر
09:53 - 11 مهر 1400

2 بازنشر
5 بازدید



1 پاسخ