ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید/ترافیک ایستگاهی در هراز و کندوان

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال پرترافیک شد و ترافیک به مسیرهای خروجی استان رسید.
هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال پرترافیک شد و ترافیک به مسیرهای خروجی استان رسید. وی افزود: خروجی شهر مرزن‌آباد به سمت البرز ترافیک ایستگاهی ۵۰۰ متری داریم که در ساعات آینده به دو کیلومتر می‌رسد. سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: محدوده کیلومتر ۱۴ کیلومتر محور هراز به سمت تهران ترافیک ایستگاهی داریم. این مسؤول با اشاره به ترافیک پرحجم در محورهای سوادکوه و کیاسر طی ساعات آینده در مسیرهای منتهی به ییلاق‌ها، افزود: در محورهای کیاسر و سوادکوه نیز با توجه به تردد بومیان نیز شاهد ترافیک هستیم. عبادی بیان کرد: از لحاظ جوی نیز شاهد مه غلیظ و کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان، تلمادره کیاسر و گدوک سوادکوه هستیم. وی با هشدار نسبت به ریزش و سقوط سنگ در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش‌های پراکنده احتمال ریزش سنگ و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است. انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/س
جاده شمال
14:12 - 9 مهر 1400

2 بازنشر
7 بازدید



1 پاسخ