فقط «میناب» در هرمزگان در وضعیت قرمز کرونایی است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در میان شهرهای استان، فقط میناب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و مابقی شهرها در وضعیت نارنجی و زرد هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه نوروزیان امروز در گفتوگویی رسانهای اظهار کرد: در حال حاضر در استان هرمزگان فقط شهرستان میناب در وضعیت قرمز قرار دارد. به گفته وی، شهرستانهای بستک، خمیر، بندرلنگه، رودان، بندرعباس، پارسیان، قشم، جاسک، سیریک و حاجیآباد در وضعیت نارنجی هستند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین وضعیت شهرهای هرمز، کیش، بشاگرد و ابوموسی را نیز زرد اعلام کرد. به گزارش فارس، در روز گذشته در هرمزگان 9 نفر بر اثر کرونا فوت شدند و با کاهش شمار موارد بستری به 98 نفر در یک روز، اکنون حدود 780 بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند. انتهای پیام/ 88055/م
15:58 - 14 شهریور 1400