مهار آتش سوزی کوه پهن گچساران با 70 نیرو/نیروها همچنان در منطقه حضور دارند

فرماندارگچساران گفت: آتش سوزی کوه پهن گچساران که از روز گذشته آغاز شده بودبه همت ۷۰ نفر از نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، ادارات و نیروهای مردمی مهار شد.
علیرضا اتابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ساعت ۱۶ عصر روز گذشته آتش سوزی در مناطق صعب‌العبور کوه پهن گچساران آغاز شد. وی افزود : آتش سوزی مناطق صعب العبور کوه پهن گچساران پس از ۱۰ ساعت تلاش در ساعت ۲ بامداد امروز مهار شد. فرماندار گچساران تصریح کرد: افزون بر ۷۰ نفر از نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، ادارات و نیروهای مردمی در مهار این آتش سوزی فعالیت کردند. اتابک عنوان کرد: با توجه به طبیعت کوه های گرمسیری، وزش باد شدید، دمای بسیار بالا و صعب العبور بودن منطقه کار مهار آتش به کندی انجام می‌شد. وی گفت: در حال حاضر که آتش به طور کامل در ساعت ۲ بامداد امروز مهار گردید ولی نیروها در منطقه جهت پایش و جلوگیری از شعله ور شدن احتمالی آتش حضور دارند. فرماندار گچساران با اشاره به اینکه علت این آتش سوزی انسانی بوده، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت حضور در دامان طبیعت از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کرده تا شاهد اینگونه آتش سوزی ها نباشیم. انتهای پیام/ی
آتش سوزی در جنگل
12:36 - 4 تیر 1400

2 بازنشر
16 بازدید



1 پاسخ