دستگیری عاملان حمله به پایگاه اورژانس دولت‌آباد ارزوئیه

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه گفت: عاملان حمله به پایگاه اورژانس روستای دولت‌آباد این شهرستان کمتر از 72 دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی اسفندیاری امروز در خصوص دستگیری عاملان حمله به پایگاه اورژانس دولت‌آباد ارزوئیه اظهارداشت: با دریافت گزارشی مبنی بروقوع یک مورد حمله به پایگاه اورژانس 115 روستای دولت‌آباد و ضرب و جرح کارکنان این پایگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. فرمانده انتظامی ارزوئیه افزود: ماموران پس از بررسی و اخذ  اظهارات شاکیان پرونده، با تحقیقات فنی و انجام اقدامات اطلاعاتی، کمتر از 72 ساعت، دو نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیرکردند. وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: امنیت وآرامش شهروندان خط قرمزپلیس است و با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را خدشه‌دار کنند مقتدارانه و برابر قانون برخورد خواهیم کرد. انتهای پیام/3388/ق/ی
اورژانس جاده ای
13:25 - 17 خرداد 1400

2 بازنشر
22 بازدید



1 پاسخ