واژگونی مینیبوس در محور ساری تاکام 14 مصدوم برجای گذاشت/حال ۲ مصدوم وخیم است
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: واژگونی مینیبوس در محور ساری _تاکام 14 مصدوم برجای گذاشت که حال دو بیمار وخیم است.
به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یک دستگاه مینیبوس در محور ساری - تاکام به دره سقوط کرد. زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اینباره در گفتوگو با فارس، اظهار کرد:در این حادثه که در اثر واژگونی مینیبوس اتفاق افتاد، نیروهای اورژانس به همراه سایر نیروهای امدادی در صحنه حاضر شدند. وی افزود: اقدامات امدادی و رهاسازی مصدومین، توسط نیروهای هلال احمر و آتشنشانی انجام شد. سخنگوی مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: بلافاصله ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه واقع در گلورد در محور تاکام-ساری اعزام شدند. اشکپور با بیان اینکه در این حادثه ۱۴ نفر مصدوم شدند ، تصریح کرد: از این تعداد ۸ خانم و ۵ آقا و یک پسر بچه ۱۲ ساله بودند که توسط تیمهای اورژانس و هلالاحمر حاضر در صحنه، اقدامات درمانی پیش بیمارستانی انجام شد. وی یادآور شد:۶نفر از مصدومان به بیمارستان بوعلی و ۸ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند. لازم به ذکر است که بر اساس آخرین گزارشها حال پسر بچه ۱۲ ساله و یک آقای ۵۵ ساله وخیم اعلام شد. این حادثه فوتی در برنداشت. انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع/ر
12:58 - 9 اردیبهشت 1400