ایمیدرو برای تأمین برق بخشی از معادن خراسان رضوی اعلام آمادگی کرد

استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) به‌منظور هزینه انتقال و توزیع برق در محدوده معدن مس بردسکن اعلام آمادگی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در نشست شورای معادن استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع برای ایجاد پست انتقال و شبکه توزیع برق در منطقه انابد بردسکن 100 میلیارد تومان نیاز است. استاندار خراسان رضوی افزود: پیشنهاد شده است که 50 میلیارد تومان از هزینه ایجاد پست ۱۳۲ کیلوولت برق و خط انتقال به انابد را ایمیدرو و باقی را شرکت برق منطقه‌ای خراسان پرداخت کند. وجیهه الله جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز در این نشست گفت: هدف از واگذاری معادن غیرفعال، فعال شدن معادن راکد است، در این راستا طرحی تحت عنوان «احیای معادن کوچک» طراحی شد که خراسان رضوی در آن فعالیت زیادی داشت. انتهای پیام/ 70051
معتمدیان
18:39 - 15 اسفند 1399

1 بازنشر
28 بازدید



1 پاسخ