فعالیت ۱۷۸ تشکل مردم نهاد در شهرستان مشهد
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: طی یک سال گذشته ۱۸ مجوز جدید برای تشکلهای مردم نهاد صادر شده است و در حال حاضر ۱۷۸ تشکل دارای مجوز از فرمانداری در حوزههای مختلف در حال فعالیت در سطح شهرستان هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه شورای تشکلهای مردم نهاد اظهار کرد: براساس آیین نامه، تشکلهای مردم نهاد، نهادی غیردولتی است که به منظور فعالیت در راستای توسعه اجتماعی فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است. هاشمی بیان کرد: گروهها، تشکلها و نهادهایی که در میان مردم هستند و از درون بطن جامعه رشد و نمو میکنند میتوانند به پیشبرد اهداف توسعه همهجانبه شهرستان کمک قابل توجهی کنند. فرماندار مشهد در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تشکر به نقش سازمانهای مردم نهاد درخصوص حمایتهای مادی و معنوی به ساکنین در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بهویژه در ایام شیوع کرونا اشاره کرد. انتهای پیام/
09:09 - 6 اسفند 1399