مسؤولانی که کم‌کاری و ترک فعل می‌کنند بازخواست شوند/ مذاکرات طرف غربی را زیاده‌خواه و گستاخ کرده است

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار گفت: نظارت‌ها باید افزایش یابد و مسؤولانی که کم‌کاری و ترک فعل می‌کنند بازخواست شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام‌ مهدی طائب شامگاه سه‌شنبه در مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای نماز جمعه شهر گرگاب اظهار کرد: مردم مواظب توطئه‌های نفاق‌افکنان  باشند که با هدف ایجاد نارضایتی در جامعه فعالیت می‌کنند. فرمانده قرارگاه راهبردی عمار افزود: جنگ روانی و رسانه‌ای جبهه استکبار با هدف تضعیف روحیه ایستادگی ملت ایران مضاعف شده است؛ عملکرد نادرست بخش‌هایی از اقتصاد کشور، به‌ خصوص در حوزه معیشت مردم دارد به مردم فشار می‌آورد. وی تصریح کرد: گرانی‌های کاذب، گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار کالای مورد نیاز مردم از جمله مواردی است که دولت و مجلس باید با آن مقابله کنند و نگذارند به معیشت مردم فشار آورده شود. طائب اقدام نمایندگان مجلس را در نظارت‌های بیش‌تر بر عملکرد بخش‌های اقتصادی دولت قابل‌تقدیر دانست و خواستار شد: این نظارت‌ها باید افزایش یابد و مسؤولانی که کم‌کاری و ترک فعل می‌کنند بازخواست شوند. استاد حوزه علمیه تأکید کرد: دلسوزان نظام بار سنگینی بر دوش دارند، در برابر توطئه‌های روزانه دشمنان تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری باید ثابت‌قدم باشیم و نباید در برابر این توطئه‌ها عقب‌نشینی کرد. وی خاطرنشان کرد: که اگر قرار باشد روزی مذاکره‌ای با طرف خارجی صورت گیرد حتماً باید از موضع قدرت باشد؛ مذاکراتی که در ۷ سال اخیر شاهد بودیم آن‌گونه شد که طرف غربی را زیاده‌خواه و گستاخ کرده است.
طائب در پایان با تأکید بر لزوم مبارزه با رژیم صهیونیستی برای آزادی فلسطین از اشغال غاصبان و بازگشت آرامش به کشورهای غرب آسیا خاطرنشان کرد: رژیم تروریست آمریکا همچون مار بزرگی است که سر آن رژیم کودک‌کش صهیونیستی است انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ر۲۰/خ.
مهدی طائب
09:43 - 22 بهمن 1399

2 بازنشر
14 بازدید



1 پاسخ