تصویب ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع آلایندگی کارخانه سیمان ایلام
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: صندوق ملی محیط زیست، ۳۵۰میلیارد ریال برای رفع آلایندگی کارخانه سیمان ایلام تصویب کرد.
غلامرضا ابدالی شامگاه امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با پیگیریهای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، طرح پیشنهادی کارخانه سیمان ایلام در جهت کاهش میزان آلایندگی هوا، بررسی و پس از رایزنیهای انجام شده از طریق سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال از محل صندوق ملی محیط زیست در راستای بند(ن) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ برای واحد مذکور تصویب شد. وی افزود: با هزینه کرد این اعتبار و ساماندهی سیستم فیلتراسیون، آلودگی کارخانه سیمان به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت و بخش عمدهای از مشکلات زیست محیطی این واحد، برطرف خواهد شد. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: کارخانه سیمان ایلام در سالهای اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و نقص در سیستم فیلتراسیون، همواره یکی از چالشهای مهم آلودگی هوا در بین صنایع بزرگ استان ایلام بوده است. انتهای پیام/ 9708
22:37 - 20 بهمن 1399