رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت در طرقبه و شاندیز
فرمانده انتظامی بینالود از دستگیری متهم پرونده دستبرد به سیم و کابلهای مخابراتی در طرقبه ـ شاندیز و رمزگشایی ۴۰ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهنام اویسی اظهار داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت سیم و کابلهای مخابراتی که نارضایتی شهروندان را بهدنبال داشت دستورات ویژه برای پیگیری سریع پرونده صادر شد. فرمانده انتظامی بینالود افزود: تیمهای تجسس کلانتری بخش انتظامی شاندیز در اجرای این طرح ضربتی و با اقدامهای اطلاعاتی توانستند، یکی از عاملان اصلی این سرقتها را چهرهزنی و تحت تعقیب قرار دهند. وی گفت: پلیس با کنترل و مراقبتهای پوششی، متهم مورد نظر را در حالی که سرگرم سرقت کابلهای مخابراتی بود، دستگیر کرد. اویسی خاطرنشان کرد: برابر بررسیهای اولیه مشخص شد، متهم پرونده با تخریب کابلهای تلفن خانههای مسکونی تاکنون 150 متر کابل مخابراتی به سرقت برده است. فرمانده انتظامی بینالود گفت: متهم که در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نمیدید به 40 فقره سرقت سیم و کابلهای مخابراتی خانههای مسکونی اعتراف کرده است. وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی بهمنظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پرونده ادامه دارد. انتهای پیام/ 70051
23:29 - 18 بهمن 1399