تفتیان: هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است
سریعترین دونده مرد ایران گفت: هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است و برای رسیدن به این عنوان، مصمم و با انگیزه کار را جلو خواهم برد.
حسن تفتیان در گفتوگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: جمعه گذشته موفق شدم در رقابتهای داخل سالن ۶۰ متر فرانسه به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم، سطح این مسابقات خیلی بالا بود و دوندههای خوبی حضور داشتند. سریع ترین دونده مرد ایران گفت: اولین محک جدی من در راه المپیک همین مسابقات بود که خدا را شکر توانستم با قهرمانی آن را به پایان برسانم. وی تاکید کرد: مصممتر و با انگیزهتر کار را جلو خواهم برد تا ان شاءالله اتفاقات خوبی در المپیک رخ دهد و تا المپیک همه چیز به خوبی پیش رود. تفتیان با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ روز است که با هدف شرکت در مسابقات آسیایی و المپیک توکیو اردوی آمادهسازی خود را زیر نظر «اونتانون گای» مربی فرانسوی در این کشور شروع کردهام، متذکر شد: این اردو قرار است ۵۰ روز ادامه داشته باشد و در این مدت در چند مسابقه داخل سالن شرکت میکنم، سپس برای مدت کوتاهی به ایران برمیگردم و به احتمال زیاد در رقابتهای داخل سالن ایران هم مسابقه میدهم. سریع ترین دونده مرد ایران تاکید کرد: قبل از قهرمانی آسیا یک اردوی دیگر در فرانسه دارم و هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است. انتهای پیام/۷۰۰۴۵
05:48 - 25 ژانویه 2021