علت دود غلیظ در شرق بندرعباس/ واژگونی کامیون حامل سوخت در جاده میناب+فیلم و عکس
مدیرعامل سازمان آتشنشانی بندرعباس از واژگونی کامیون حامل سوخت در جاده بندرعباس به میناب خبر داد.
فرجام دانش مدیرعامل سازمان آتشنشانی بندرعباس دقایقی پیش در گفتوگو با خبرگزاری فارس گفت: بهدلیل واژگونی و آتش گرفتن تانکر سوخت در جاده بندرعباس به میناب، دود وسیعی به هوا خواسته است. وی افزود: تیمهای آتسنشانی به محل حادثه اعزام شده و راننده تانکر در آتش گرفتار شده است. به گفته شاهدان عینی ۳ نفر در این حادثه در کامیون حامل سوخت گیر افتادهاند که جان خود را در اثر شدت آتشسوزی از دست دادهاند. انتهای پیام/3264/ر
15:22 - 16 دی 1399