برخی معادن شن و ماسه غرب تهران به گود زباله تبدیل شده‌اند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به تعطیلی فعالیت معادن با توجه به وضعیت آلودگی هوای تهران و لزوم نظارت دستگاه‌های مسؤول، گفت: متاسفانه برخی از معادن شن و ماسه استان به ویژه غرب تهران پس از اتمام ظرفیت برداشت به گود زباله و نخاله تبدیل شده‌اند.
عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: در حوزه نظارت بر فعالیت معادن شن و ماسه دستگاه‌های مربوطه همچون محیط زیست و امور اراضی مسؤول هستند و اگر تخلفی در این حوزه هم‌چون افزایش عمق برداشت و فعالیت شبانه انجام گرفته باید برخورد شود. وی گفت: حفظ و صیانت از محیط زیست برای ما اصل است و با توجه به وضعیت فعلی هوای تهران فعالیت تمام این واحدها تعطیل شده است. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان کرد: متأسفانه مشکلاتی در این حوزه وجود دارد و برخی از معادن شن و ماسه در استان به ویژه غرب استان تهران پس از پایان ظرفیت برداشت به گود زباله و نخاله تبدیل شده‌اند. انتهای پیام/ش
شن و ماسه
11:16 - 15 دی 1399

1 بازنشر
24 بازدید



1 پاسخ