کارخانه «ایزوگام دلیجان» به طور کامل در آتش سوخت

کارخانه تولید ایزوگام در دلیجان، دچار آتش‌سوزی شد و با وجود تلاش آتش‌نشانان، به صورت کامل در آتش سوخت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه شب گذشته یکی از کارخانه‌های تولید ایزوگام شهرستان دلیجان دچار حریق شد و در این آتش‌سوزی که تا ساعت ۹ صبح امروز ادامه داشت، کارخانه به صورت کامل در آتش‌ سوخت. از دقایق اولیه آتش‌سوزی، تیم‌های آتش‌نشانی در محل حضور یافتند و با وجود تلاش نیروهای امدادی، به دلیل وجود مواد آتش‌زا مثل قیر و مواد نفتی، مهار آتش به کندی پیش رفت و سرانجام، پس از ۹ ساعت، حریق به طور کامل مهار شد. در زمان حریق کارگران در کارخانه حضور نداشتند. علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی بوده و برآورد خسارات وارده نیز در دست انجام است. انتهای پیام/ح
آتش‌سوزی
12:49 - 19 آذر 1399

2 بازنشر
4 بازدید



1 پاسخ