فارس من| احداث 2هزار مسکن ملی، مشکل نابسامانی بازار مسکن نیشابور را حل میکند
فرماندار نیشابور گفت: با احداث ۲ هزار واحد مسکن ملی و افزایش ظرفیت در نیشابور قطعا شاهد رفع مشکل نابسامانی در بازار مسکن خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه ای با عنوان «مسئولین به داد بازار مسکن نیشابور برسید» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند. فرماندار نیشابور در گفتوگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مکان مسکن ملی در نیشابور اعلام شده و طی یک ماه آینده ثبت نامهای انجام شده از قبل و متقاضیان جدید را ثبت نام خواهیم کرد. علیرضا قامتی افزود: با احداث ۲ هزار واحد مسکن ملی و افزایش ظرفیت در شهرستان نیشابور قطعا شاهد رفع مشکل نابسامانی در بازار مسکن خواهیم بود. وی تصریح کرد: طی دو ماه آینده ثبت نام از تمامی متقاضیان واجد شرایط انجام میشود. انتهای پیام/ 70031
12:57 - 9 آبان 1399