احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت منتظر اقدام مسئولان

مدیر مجتمع فولاد بافت و معاون بهره‌برداری این شرکت گفت: برای احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت نیازمند اقدام و همکاری مسؤولان هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یعقوب حاتمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان ویژه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه فولاد بافت از پانزدهم مرداد سال گذشته پیگیر سه قطعه زمین برای ساخت مسکن برای کارکنانش است، اظهار کرد: با وجود چند بار مراجعه و شرکت در جلسات، یک قطعه زمین سه هکتاری که در محدوده شهر است و کاربری گردشگری دارد و از خردادماه امسال درخواست دادیم ولی متاسفانه هنوز هیچ استعلامی گرفته نشده و به کمیسیون مربوطه نرفته است. مدیر مجتمع فولاد بافت و معاون بهره‌برداری تصریح کرد: در خصوص قطعه زمین دیگری در کنار دانشگاه پیام نور بعد از 4 ماه پیگیری نامه آمده است که اسامی اعضای شرکت تعاونی را اعلام کنید؛ بهتر است در همان جلسه به‌ صراحت موضوع را مشخص می‌کردند و برای زمین 7 هکتاری که در محدوده نیست و در حریم است تاکنون هیچ اقدامی برای فولاد بافت صورت نگرفته است.  حاتمی با بیان اینکه زمین هم از بنیاد مسکن درخواست کردیم که راهکارهای خوبی پیشنهاد دادند، بیان کرد: تا این لحظه بعد از 13 ماه هیچ اقدام مثبتی انجام‌ نشده است که کارخانه فولاد بافت را امیدوار کند که می‌توانیم سرمایه شرکت و همکاران را جهت اجرای یک مجتمع مسکونی به‌منظور رفاه کارکنان انجام دهیم، و فکر می‌کنم با این اوصاف از امروز باید از صفر شروع کنیم. انتهای پیام/3388/ب
یعقوب حاتمی فولاد بافت
19:32 - 6 مهر 1399

1 بازنشر
17 بازدید



1 پاسخ