پیگیری مشکلات کارگران زغال‌سنگ کوهبنان از طریق مجاری قانونی

امام جمعه کوهبنان به کارگران و خانواده‌های آن‌ها قول داد که پیگیر مشکلات جامعه کارگری معادن زغال‌سنگ شهرستان و حل و فصل آنها از طریق مجاری قانونی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام جعفری در جمع کارگران معادن زغال‌سنگ‌ با دعوت به آرامش و تلاش در راستای پیگیری موضوع  مورد اعتراض کارگران نسبت به واگذاری به معادن زغال‌سنگ استان به بخش خصوصی اظهار داشت: کارگران در سخت‌ترین شرایط در راستای افزایش تولید و به‌دست آوردن رزق و روزی  فعالیت می‌کنند. امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: کشور متعلق به خودمان است، البته دشمنان در صدد بلعیدن منابع هستند باید متوجه باشیم در کشور امام زمان (عج) و شهیدداده حضور داریم که باید نهایت تلاش و همت در انجام‌ بهتر و بیشتر کارها را داشته باشیم. وی بیان داشت: خصوصی‌سازی امری همگانی است که در بسیاری از نقاط جهان انجام می‌شود اما سبک اجرا باید به‌خوبی انجام شود تا به ضرر دولت و مردم خصوصا جامعه کارگری نباشد و نفع اصلی برای کارگرانی باشد که در خط مقدم تولید و اقتصاد کشور قرار دارند.  جعفری تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و... با همت و حضور مردم از جمله کارگران زحمتکش انجام شده است که جای تقدیر دارد. وی تاکید کرد: شما که در خط مقدم تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور فعالیت دارید تلاش کنید در سال جهش تولید بیشترین تولید را داشته باشید. امام جمعه کوهبنان به کارگران و خانواده‌های آنان قول داد که پیگیر مشکلات جامعه کارگری معادن زغال‌سنگ شهرستان و حل و فصل آنها از طریق مجاری قانونی خواهد بود. انتهای پیام‌۸۰۰۱۲/ب/ق
کارگران زغالسنگ کوهبنان
16:39 - 20 آوریل 2020

2 بازنشر
10 بازدید



1 پاسخ