رودخانه «مرگ» در «سیریک» جان 2 دختر را گرفت

دهیار روستای سرزه شهرستان سیریک گفت: بی‌احتیاطی در روستای سرزه شهرستان سیریک موجب جان باختن دو نفر شد.
خالد پرموته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیریک مطرح کرد: عصر دیروز دو دختر بر اثر غرق شدن در رودخانه «مرگ»، جان خود را از دست دادند. وی افزود: این حادثه حدود ساعت ۱۶ دیروز در حد فاصل روستای گوجگ رخ داد که دو دختر جوان ۱۳ و ۱۸ ساله به‌دلیل بی‌احتیاطی در گودال رودخانه فصلی غرق شدند. دهیار روستای سرزه شهرستان سیریک عنوان داشت: این دو دختر  اهل و ساکن روستای سرزه بودند که به‌همراه خانواده برای تفریح به روستای گوجگ در محدوده رودخانه «مرگ» رفته که به‌دلیل بی‌احتیاطی و سور خوردن در آب افتاده و غرق شدند. پرموته در پایان گفت: اجساد  دو دختر فوت شده با کمک نیرو‌های مردمی و امدادی پس از هشت ساعت از آب بیرون کشیده شد. به گزارش فارس، روستای سرزه در ۳۰ کیلومتری شهرستان سیریک واقع شده است. انتهای پیام/۸۸۰۴۰
رودخانه
19:03 - 20 فروردین 1399

1 Reposts
13 Views


1 Reply