اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری ساری
شهرداری ساری از اجرای طرح پیشگیری از شیوع کرونا در با ضد عفونی معابر و امکان پرتردد شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ضدعفونی کردن و نظافت شهر ساری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری ساری در دست اجرا است. در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت شهروندان، دستور نظافت و ضدعفونی کل شهر به سازمانهای آتشنشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر ابلاغ شده است. شهردار ساری در این زمینه گفت: سازمان آتشنشانی در این زمینه در آماده باش کامل قرار داشته و ۶ اکیپ ۵ نفره مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز در مرکز شهر اقدام به ضدعفونی بازار و اماکن پرتردد کردند. علی رجبی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در کوچههای غیرقابل تردد وجود دارد، گفت: نیروهای سازمان آتشنشانی با سمپاش دستی سمپاشی و ضدعفونی کردن معابر شهری را در دستور کار قرار دادند. وی یادآور شد: سازمانهای مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیز با اعزام اکیپهای مجهز و ماشینآلات در اجرای این طرح با سازمان آتشنشانی همراهی و همکاری دارند. رجبی با اعلام اینکه این عملیات تا ضدعفونی تمام سطح شهر اعم از معابر، بازارها، ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه دارد، بیان کرد: همکاری مناسبی در سطح شهر از شهروندان دیده شده و انتظار داریم این روند ادامه داشته باشد. وی در پایان گفت: اماکن اداری زیر مجموعه شهرداری روزانه سمپاشی و ضد عفونی میشود. انتهای پیام/86004/ج
14:21 - 8 اسفند 1398