یک واحد جعبه سازی در قوچان طعمه حریق شد
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: یک واحد جعبه سازی واقع در کیلومتر ۳ جاده قوچان به مشهد طعمه حریق شد که عملیات اطفای آتش همچنان در حال انجام است.
حسنعلی ولیزاده در گفتوگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به موضوع آتشسوزی در یکی از واحدهای جعبه سازی در این شهرستان اظهار کرد: این واحد که یک سوله بزرگ در کیلومتر ۳ جاده قوچان به مشهد مقابل دانشگاه آزاد اسلامی است ظهر امروز طعمه حریق شد که پس از اطلاع بلافاصله نیروهای آتشنشانی به محل اعزام شدند. مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی قوچان افزود: اعزام در ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه صورت گرفت و چهار اکیپ به دلیل آتشسوزی وسیع به محل اعزام شدند که اطفای حریق همچنان ادامه دارد و یک دستگاه لودر نیز به محل اعزامشده تا در روند اطفا تسریع صورت بگیرد. وی تصریح کرد: هنوز علت حادثه مشخص نیست و پس از اطفای کامل، کارشناسان به بررسی دقیق محل و بیان علت حادثه میپردازند. انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳
14:48 - 27 بهمن 1398