هیچ خسارت مالی و جانی در استان تهران نداشتیم
استاندار تهران گفت: هیچ خسارت مالی و جانی در استان تهران گزارش نشده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح روز سهشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر و تمهیدات انجامشده بارشهای شدید روزهای اخیر، هیچ خسارت مالی و جانی در پی نداشته و تابهحال موضوعی گزارش نشده است. وی گفت: حضور مستمر مسئولان استان در چهار منطقه مدیریت بحران موجب شده که هیچ خسارت مالی و جانی در استان تهران گزارش نشده است. استاندار تهران تأکید کرد: در حال حاضر تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران در حوزه رود درهها و مسیلها حضور مداوم داشته و مسیر آبهای ورودی را برای جلوگیری از هرگونه انسداد و وجود موانع احتمالی مورد رصد قرار میدهند. محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: تا اتمام بارشها تمامی مسؤولین ستاد مدیریت بحران در آمادهباش کامل خواهند بود. انتهای پیام/د/ی/الف
11:00 - 13 فروردین 1398