13 خرداد 1405

سناتور آمریکایی: داریم به ایران التماس می‌کنیم

در جریان جلسه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، سناتور بروکر خطاب به مارکو روبیو گفت: «ما قدرتمندترین کشور جهان هستیم، اما اکنون در برابر ایران به بن‌بست رسیده‌ایم و برای بازگشت به توافقی که خودمان آن را کنار گذاشتیم، التماس می‌کنیم.»
۲ MB
تصویر نمایه‌ی ‌PoliticsSablaxi‌
@PoliticsSablaxi13 خرداد 1405
سناتور دموکراته. داره با این ادعاها علیه جمهوری خواهان موضع میگیره برای تخریبشون. کوچیک نشون بده دستاوردهای دولت جمهوری خواه رو در آستانه انتخابات. زیاد جدی نگیرید این اظهارات رو
@Meysam113 خرداد 1405
در پاسخ به
خود تحقیر نباشیم
نیستیم. اما واقعیته میثم جان.
20:29 - 13 خرداد 1405

1 واکنش
40 بازدید